نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3299
-
الف
+

«علیرضا افخمی» کارگردان «او یک فرشته بود»: ملت افغانستان و تاجیکستان هموطن ما هستند

«علیرضا افخمی» درباره تجربه ساخت سریال «او یک فرشته بود» و تاثیر آن بر روی مخاطبان فارسی زبان افغانستانی و تاجیکستانی سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «علیرضا افخمی» کارگردان کهنه کار سریال های «او یک فرشته بود» و «تب سرد» در جدیدترین مصاحبه خود درباره تجربه ساخت این سریال و تاثیر آن بر روی مخاطبان فارسی زبان افغانستانی و تاجیکستانی سخن گفت.

«علیرضا افخمی» با بیان این که سریال «او یک فرشته بود» آغازگر یک عرصه نوین در تلویزیون ایران بود ، گفت : یکی از دغدغه‌های اصلی من، جهان پس از مرگ و مسائل ماورایی است، به همین دلیل دوست دارم در این زمینه کار کنم و سریال بسازم.

وی در خصوص سختی های ساخت اولین سریال ژانر ماورایی در ایران ، گفت: به طور کلی تولید فلم  و سریال در بخش ماورایی سخت است، زیرا ممکن است آن چه در فلمنامه آمده و باید به تصویر کشیده شود با اعتقاد برخی همخوانی نداشته باشد.

«افخمی» در ادامه نیز افزود : موضوع دیگر این است که در این بخش متولی و صاحب نظر زیاد است. به همین دلیل ما با تحلیل‌های متفاوتی روبرو هستیم. برخی از این افراد، عقاید مخالف خودشان را برنمی‌تابند و این موضوع کار را سخت می‌کند.

کارگردان سریال «تب سرد» در پاسخ به این سوال که به عنوان کارگردان اثر، سریال «او یک فرشته بود» چقدر به انتظارات و توقعات خودتان نزدیک بود ، به خبرنگار ایلنا ، گفت: اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم «او یک فرشته بود» بیشتر از حد انتظار من دیده شد.

«افخمی» افزود : اگر دست ما به لحاظ فلمنامه باز بود و مداخلات صورت نمی‌گرفت، سریال جذابتر هم می‌شد. فکر می‌کنم داستان خوب در کنار بازی‌های قابل قبول و فضاسازی‌های درست باعث شد که در نهایت کار خوبی داشته باشیم. یکی از نقاط قوت سریال این بود که توانست فضای مبهم و رازانگیزی را برای مخاطب ایجاد و در آن فضاسازی درست با بیننده ارتباط برقرار کند.

این کارگردان ایرانی در خصوص استقبال مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی‌ شبکه آی فیلم ۲ از سریال «او یک فرشته بود»، گفت:  فکر می‌کنم مردم افغانستان و تاجیکستان به نوعی هموطن ما محسوب می‌شوند و به دلیل قرابت فرهنگی‌ که با هم داریم، این سریال می‌تواند برایشان جذاب بوده باشد.

«علیرضا افخمی» در ادامه نیز افزود: از طرف دیگر، موضوع این سریال عمومیت دارد و به نوع بشر مربوط می‌شود. از این منظر می‌توان گفت که سریال برای آن‌ها هم جذاب خواهد بود. امیدوارم این سریال موردپسند افغانستانی ها و تاجیکستانی ها بوده باشد و از آن لذت برده باشند.

کارگردان سریال «پنجمین خورشید» درخصوص فعالیت های جدید خود گفت : فعلاً قصد ندارم برای تلویزیون کاری بسازم چرا که اکنون مصروف ساخت یک فلم سینمایی هستم. 

گفتنی است که سریال «تب سرد» به کارگردانی «علیرضا افخمی» هم اکنون از شبکه آی فیلم 2 هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و ساعت 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

سکانس مرگ «ثریا قاسمی» در سریال «او یک فرشته بود»

با شیطان سریال «او یک فرشته بود» آشنا شوید+عکس

مستند بازیگر سریال «او یک فرشته بود» با بازی فوتبالیست مشهور +ویدیو

دانلود سریال او یک فرشته بود

دانلود سریال تب سرد

پخش زنده شبکه آی فیلم 2

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر